25 november 2011

Världens fulaste?



Igår var jag på loppis och hittade en massor av saker jag inte ville ha.
Bland annat ett helt gäng som skulle kunna vara de fulaste i världen:

(Fler kandidater hittar ni härhär och här.)


Lilla pantomim-killen med Superhjältarna-mask...


Korta herrn med kopp, rosiga kinder
 och diverse för små plagg..
Phsyco-eskimåerna...

Den ex-tre-mt obehagliga apan...





























































Eh... Bajsmannen...























Pms-pippin...

Familjen plattskalle med hål i magen ...

Den tryckande hunden...

Eller bajskorvsfågeln (framför häst/hund/varg)...?






2 kommentarer:

  1. Köp allihop!

    Sjukt kul!

    :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Jag behöver verkligen fler småsaker. Men tyvärr var det snordyrt. Just de här var kanske inte de dyraste, men det fanns ett litet flygplan (i metall, förmodligen gammalt och så) som kostade 1500. En liten trähäst (med ditmålade tänder, ska sägas) kostade 2000-nånting. Så kände att det är inte det jag lägger mitt csn på den här månaden. Men kanske nästa..

    SvaraRadera