20 september 2012

You decide


Återigen har jag en asfet idé! Som, om statistiken talar ett tydligt språk, max typ två av er kommer haka på. Men låt oss inte fokusera på det (även om dessa två är fantastiska) utan på den superba idén. ... Jag kanske inte borde använda superlativ när det egentligen kanske är typ "bra" jag menar, det ökar liksom risken för att ni inte tar mig på allvar. Men såhär då, jag har en bra idé!

Först lite bakgrundshistoria bara. Jag skulle väl inte kalla det en bloggtorka. (Och det kommer säkert att hända något jätteroligt som är värt att blogga om inom en snar framtid.) Jag skulle mer kalla det en lust att interagera. Så, if you please, kan ni ju få bestämma rubriken på mina inlägg!

Jajemen, detta är direkt snott från en av storbloggarna, inte i ett försök att bli som henne utan i ett försök att få till roliga inlägg. Om ni  är på vill säga? Kom igen, kommentera! Jag veet att ni bara vill gå in här och läsa det som läsas kan för att det är nice och inte hålla på att krångla. Men, ni kan ju vinna nåt påt.

Tills dess....kan du säga det här jättefort:

..så låter du nästan som en helikopter.              Bildkälla




















Ps. Jag har också en halvfärdig idé om gästinlägg? Någon som är sugen?

2 kommentarer:

  1. jag tillhor ju gruppen av manniskor som gillar att ta mina tillfallen i akt... Darfor skulle jag vilja satta som rubrik: mitt pinsammaste minne...
    och darmed hoppas jag på att få sitt och gotta mig i pinsamheter du satt dig in i under åren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, yeah, respons! Trevligt. Ooh, den tål att funderas på.. Det kommer, det kommer...

      Radera