18 oktober 2012

Just sayin'


Min mobil (dvs min kamera) har gett upp. Den så att säga riktiga kamera som jag precis fått låna har i sin tur ingen sladd för bildöverföring. Dock har den ju naturligtvis ett minneskort som man kan plugga in i datorn - om datorn har en sån ingång förstås. Det har inte min. Utöver detta så ligger en hel del (tror jag, i alla fall nån) av de grejerna, som jag inte har nån aning om var de kommer ifrån, i tvätten. Detta gör alltså att det här med bilder är lite svårt. Vill ni hellre ha massa text än inget alls? Jag vill ju ge er en balanserad blogg med en blandning mellan bild och text, men som sagt - svårt. Just nu. 

Kanske ska sluta med de här analyserade förklaringarna hur som helst?
Måste ju vara himla tråkigt att läsa... 

Här har ni en bild. Bara för att..!
      
Håller den inne en fis måntro? Eller har den mensvärk?
Kanske har den stukat en tå. Möjligen är den rätt och
slätt sjukt obekväm inför kameran..
.  Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar