17 december 2012

Det är inte lätt när det är svårt


De senaste veckorna har:

* Min mobil pajat (nu har jag en gammal lånemobil, nr 3)
* Min dators batteri slutat att ladda, helt alltså
* Min nyligen uppsatta taklampa slocknat
* Min lånemobil sagt att den inte kan skicka mms
* Min lånemobil strulat oroväckande genom att inte vilja skicka sms heller

Och nu när jag skulle lägga över bilderna från min lånade kamera (vars batteri dör efter ca 20 tagna bilder) på skolans dator så att jag kunde blogga de bilder jag ändå ansträngt mig för att ta läser datorn inte kortet. Och de extremt lågkvalitativa bilderna som ligger på min lånemobil får jag inte ut därifrån eftersom den så kallade nallen inte vill skicka sms och jag inte har någon tillhörande sladd.

Dessa ting är inte det som är viktigast i livet, även om de kanske spelar en stor roll, så jag är egentligen inte så förkrossad. Men ni kanske förstår att det blir lite svårt att blogga just nu? Det är ju som sagt verkligen inte lätt när det är svårt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar