27 januari 2013

Följetongen om pandan


Jag insåg att pandan kanske hade en funktion!
Eftersom jag plötsligt såg att  pandans pinne
slocknat  när programledarna var off air.


Men! När jag kom tillbaka till svtplay efter att ha tagit
hand om min printscreen var pandan borta!!


Självklart var jag tvungen att spola tillbaks för att se vad
som hänt med pandan. Och vad hittar jag.
Linda Hjertén pillar ner pandan..!

Kodjo verkar missnöjd. Helt rätt. Linda skrattar generat.


Hon tycker i alla fall att den är rätt söt. Det finns hopp!


Men sen fortsätter programmet...


Som att inget hänt...

Men när jag kollade tillbaka senare it was on top again!
The ass view. Fine by me.




Sen när jag skulle printscreena en closeup på pandan från
tidigare i programmet, vilket var tanken från absoluta
början, råkade jag pausa när Linda faktiskt kollar in
pandan. Jag börjar tro att dådet var planerat...


Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar